vineri, 18 februarie 2011

de ce zambete din hartie ?

Am numit asa blogul pentru ca niste lucruri facute din banala hartie sau ziarele pe care le citim si apoi le aruncam la gunoi pot sa aduca un zambet pe fata copiilor nostri si chiar pe a noastra ,de ce nu. Exemple graitoare in acest sens sunt; pinata care atunci cand este prezenta la petrecerea copiilor aduce atata bucurie si rasete pe chipul micutilor incat uiti cat ai muncit sa o aduci in forma finala ori o felicitare care cu emotie o deschizi nerabdator sa-i citesti continutul .
 Cu pinata am facut cunostinta prima data prin intermediul unor filme mai demult si mi-am reamintit de ea odata cu filmul de desene animate viva pinata ,asa ca de ziua fetitei mele mi-am propus sa fac una .Am inceput cu documentarea pe internet si am purces la treaba, dar pentru ca aveam doua petreceri pentru acelasi eveniment si nu era frumos sa privezi anumiti invitati de bucuria spargerii pinatei am hotarat sa fac doua asa ca au rezultat doua pinate: un elmo si o ratusca .
Cand le-am terminat si am vazut bucuria de pe chipul Melisei cand a recunoscut personajul ei preferat de la acea vreme "elmo" mi-am dat seama ca a meritat efortul iar multumirea mea a fost si mai mare cand am realizat succesul pe care l-a avut la petrecere.
A urmat pinata ursulet facuta pentru nepotica mea ,la fel apreciata si de cei mari si de cei mici, dar aici am realizat ca de fapt  noi adultii nu stim despre cei vorba iar copiii spre surprinderea noastra stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu